Friday, 7 December 2012

FELINNA INCH LOSS MURAH RM60



Price : Sebotol RM 65 :)
Sabah Sarawak Hanya Tambah RM5

FREE POSLAJU !


HARGA PROMOSI 



2 BOTOL RM120 :)

JIMAT RM3

FREE POSLAJU !


di sini sedikit penerangan mengenai Felinna Inchloss :)

 
1) Ianya tidak terlalu panas dan sangat wangi. boleh di jadikan parfume tambahan. hehe. bau seakan2 ros yang sedang mekar. ceh.. :) mudah dibawa dan selesa dipakai walaupun ketika bekerja.




2) Iannya selamat bagi wanita hamil kerana rumusannya tiada sebarang bahan kimia.. tapi jangan sapu kat perut pulak.. huhu.



3) rumusan yg bagus utk kulit.. untuk masalah kulit kering, selulit, bagi yang jadi merekah kat tapak kaki pon membantu! Dah berkali2 Felinna reject masa nak buat produk dan lastly mmg ambik yang dipasarkan sekarang




4) Felinna mencuba sendiri dan rasakan result yg fantastic! yg pasti xnampak plastik hnya dalam masa sebulan 5KG TURUN!



 
5) Mudah nak apply kat mana2 bahagian yg kita nak asalkan bukan muka lah..dagu boleh..
(saya pun pakai kat dagu. huhu..)

5) Yang pasti dengan inchloss pengeluar dah hantar utk dibacakan 30juzuk al-quran di mahad tahfiz bukit
mertajam penang


6) Hanya sapu pada tempat tempat yang penuh lemak yg ingin dilenyapkan!


7) Berdaftar dgn KKM. Badan semua yg berlemak akan semakin kecut and kulit makin cantik sebab Inchloss ni sejuk malah lembut.



stok baru sampai kelmarin. tak sampai sehari dah habis. Alhamdulillah...


terima kasih kepada yang membeli.. :)


esok, 15/12/2012, stok baru akan sampai.


in sya Allah stok akan sentiasa ada...


Terima kasih daun keladi. Free2, datanglah lagi.. :D

WOW ! TURUN 10KG TAK SAMPAI DUA BULAN !


WOW ! 10KG TURUN TAK SAMPAI DUA BULAN !

 iklan : mak saya pun dah turun jugakkkk...

posing nampakkkk.... hehehe....

Gambar ni di ambil masa bulan 11 hari tu. Masa family trip my BFF ke Cameroon Highlands, Pahang.
Masa ni mmg nampak sangat berisi kan ??

Ini pulak gambar di ambil pada 16hb hari tu. Makan jamu tu tak sampai pun dua bulan, dah turun 10 kilo! mmg nampak sangat2 perbezaan dia kan?? baju ni yang tak boleh butang langsung dulu, dah boleh butang!! siap longgar lagiiii... muka pun dah runcing..
suka la tewww... :)


sebotol ada 30 biji : RM38 SAHAJA ! murah kan ?? tak payah beli produk sampai beratus2 untuk kurus 10 kilo. hehe..

Jeng3x... jamu apa tu?? mesti yang tak tau tu tertanya2 kan?? kalau nak tau, boleh email kat saya. easyslim8783@gmail.com untuk sebarang pertanyaan. ;)

sangat murah dan berkesan. masa jalan2 kat mines haritu, saya ada beli seluar dan saya dah muat suar saiz S ! saya dah turun 3 kilo...baru 2minggu makan...nak target berat sampai 48.. hehe...

mak saya dah turun 8 Kilo... sekarang berat dia 60 kilo ;)

macam2 ubat diet ada yang sampai beratus2 semua saya penah cuba, tapi tak berkesan. tapi bila makan ubat nie, tak sampai pun sebulan dah turun banyak... dah la tak payah diet, tak payah bersenam. sakit2 perut sbb memerut pun tak.. best kan ?? ok, jangan lupa email kalau nak beli... 

Thursday, 6 December 2012

FOOT DETOX PATCH MURAH 2012


 SATU PEK MEMPUNYAI 10 KEPING 

=RM10 SAHAJA=

BELI 5 PEK FREE POSLAJU

Tanda- tanda toksin banyak dalam badan:
Kerap mengalami sakit kepala

Badan berasa letih tanpa sebarang sebab

Susah bangun tidur

Bahagian keliling mata menjadi gelap

Banyak angin dalam badan

Masalah alahan

Inflamasi pada sendi

Masalah sinus

Aliran darah dalam tubuh tidak lancar

Berat badan susah turun walaupun puas berdiet

Berat badan meningkat

Kehadiran selulit

Masalah jerawat dan banyak lagi...
 

Detox Foot Patch membantu :


1. Menyerap toksin yang dibebaskan oleh badan.

2. Mengurangkan kesakitan kecil dalam badan.

3. Membantu  untuk melegakan beban pada Sistem Imun.

4. Membantu dalam pembersihan semula jadi Sistem limfa.

5. Sokong peredaran darah yang normal.

6. Mengurangkan bengkak di dalam badan.

7. Meningkatkan kualiti tidur.

8. Menggalakkan kesihatan bertenaga dan kesejahteraan

Untuk detoksifikasi tubuh terbaik dan membersihkan menggunakan selama tempoh 5 hari atau 7 hari.