Wednesday 8 May 2013

TESTIMONI AURAWHITE 900000MG

 
tanpa mekap dan bukan camera 360. EH.. hehe.. bukan la nak kata muka bersih sangat, cuma mmg nampak dah kurang parut2 di pipi saya yang bermaharajalela sejak tahun 2008. masa tu gatal sgt pegi buat facial. sekali lepas facial, muka membengkak.
 macam baru lepas kena belasah dengan suami sebab mintak cerai. (CONTOH...huhu...). 
alhamdulillah.. berkat felinna vit c dan aurawhite, kurang dah jerawat dan parut saya...
 

Setelah felinna vit c saya habis, dan xde stock  baru dr dealer, saya buat keputusan utk mencuba aurawhite yg saya jual nie. Memandangkan mak dan abah saya mnum dorg terus kata bagus dan sebagainya.  Lg2 bila kawan abah tegur muka abah dah cerah. Mak pun sama. Dah nampak muda dr usia dia.. hehe.. saya pun cuba la minum. Hari ni dah masuk hari ke empat. Saya minum waktu malam sebelum tido. Dalam pkul 10mlm. Saya letak 2 scoop aurawhite ke dalam 120ml air mineral di dlm shaker dan goncang. Lepas habis minum, sy minum air mineral 1 shaker penuh then baru tido. 


Kepada sesiapa yg masih belum mencuba, saya sarankan utk mencubanya. . Anda pasti berpuas hati. Saya jual pun murah. Dan yg penting original.  Jangan risau yer sy x jual barangan tiruan. 100% original dari HQ :)

RM125 sahaja. Free shaker, free mask, dan free poslaju. 

Boleh sms atau whtsapp saya di 0126336041. Utk tempahan. Terima kasih. ;)